V úseku rekonstrukce povede veškerý provoz sníženou rychlostí v jednom pruhu pro každý směr jízdy. Hotovo by mělo být přibližně do konce letních prázdnin.
Před zahájením projekčních prací na místě provedli diagnostiku pomocí jádrových vrtů, sond a navazujících zkoušek, současně měřili únosnost vozovky. „Z kontroly vyplývá, že stávající stav silnice vykazuje vady odpovídající stáří a zatížení komunikace. Místem projíždí přes 10 tisíc aut denně, z toho více než 4 600 kamionů. Frekvence a skladba dopravních prostředků způsobily výtluky, hrby, trhliny a plošné deformace včetně koroze,“ vypočetl mluvčí Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Miroslav Mazal.
Na základě zpracované diagnostiky ŘSD zvolilo opravu pomocí recyklace za studena na místě s pokládkou nových asfaltových vrstev, očekávaná životnost dosahuje 20 let. Součástí opravy je obnova vodorovného dopravního značení, výměna svodidel, úprava zpevněných rigolů a čištění odvodnění.