Díky pozitivním zpětným vazbám od občanů vyhodnotil projekt Dobrý úřad za rok 2021 magistrát jako nejlepší v České republice. „Základem toho, aby všechno fungovalo, musí být přívětivá a vstřícná radnice, která pomáhá a poradí. Spokojenost lidí je naším dlouhodobým cílem. Ocenění je pro nás povzbuzením, a to, že to občané vidí, má pro nás zvlášť velkou hodnotu,“ zdůraznila primátorka Věra Palkovská.
I ona si uvědomuje, že je ale stále co zlepšovat. I proto město koncem roku 2021 vypracovalo strategický plán magistrátu – Plán řízení a rozvoje magistrátu do roku 2030.
Podle nedávného dotazníku spokojenosti bylo více než 80 procent klientů úřadu spokojených s vyřízením svých záležitostí. A to včetně výsledku jednání, chování úředníka nebo čekací doby.
„Rezervy občané vnímají v případě webových stránek města. Měli bychom zapracovat na jejich zpřehlednění a zjednodušení. Internetové stránky města jsou přitom nejvyužívanějším informačním zdrojem. Část klientů má také stále problém s orientací v budově,“ uvedla tajemnice úřadu Jana Fojcik Gawlasová.