Na stavu mostu se podepsalo jeho zatížení hustou dopravou. Denně po něm projede bezmála sedm a půl tisíce aut, přičemž polovinu tvoří nákladní automobily.
„Na kondici skoro dvousetmetrové konstrukce dosahující výšky bezmála dvaceti metrů nad řekou se podepsala neustálá zátěž. Za účelem prodloužení životnosti mostu firma Porr vymění hydroizolaci a těsnění mostních závěrů a posléze položí nový asfaltový koberec,“ přiblížil mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Miroslav Mazal.
Oprava mostu za 8,5 milionů korun bez daně by měla trvat 12 týdnů. Je plánována po polovinách, proto může veškerá doprava zůstat na původní komunikaci bez potřeby vytyčování objízdných tras.
„Motoristé pojedou po neopravované části vozovky střídavým, čili kyvadlovým režimem kolem semaforů určeným pro oba směry provozu. Během dopravních špiček se v místě mohou tvořit kolony,“ upozornil Miroslav Mazal.