Závěrečná příprava stržení konstrukce začala den předem, kdy odborníci napálili části kovových konstrukcí. V pátek dopoledne palič uvolnil rohové sloupy konstrukce, pak zadní i přední, aby se kovový skelet zřítil tak, jak to statik a demoliční firma naplánovali. Jelikož to na první pokus nevyšlo, musel muž s autogenem znovu do akce.
Druhý pokus byl úspěšný poté, co zabrala těžká technika, která strhla konstrukci pomocí několika lan. Tuny železa šly k zemi během dvou tří vteřin.
Podle stavbyvedoucího Václava Dronského z firmy Metrostav DIZ potrvá rozebrání ocelové konstrukce a odvoz šrotu asi 10 dnů.
„Zároveň se budou likvidovat zbylé betonové konstrukce dole. Šrot skončí v železárnách, Sedmdesát procent vybouraných konstrukcí by se mělo recyklovat a používat dál. Železo se při likvidaci krátí na vsázkovou délku a vozí do železáren,“ řekl Dronský.